Yeeah rock´n´roll haha!

Tja på´re hur e läget!? Här är det iallafall bra :)
Idag har jag hoppat runt i bålsta/skokloster med bästaste FIIA :) <3 Det var JOBBIGT!! Får så´n himlans ont i händerna av att lägga all tyngd på dom hela tiden (på kryckorna alltså) faaaan!
Men men, vi tog bussen från skokloster till bålsta för att FIIA hade en tid, hon skulle göra en sak som inte alla behöver veta än iaf.
Sen fick jag hoppa en lång sträcka tyvärr, JUSSTE JUSSTE, FIIA frågade busschauffören om hon kunde tänka sig att stanna närmare dit vi skulle och det gjorde hon, så himla snällt!
Men sen när vi var klara så gick till sibylla och åt för vi blev så hungriga och sen köpte fiia lite saker på affären medans jag satt kvar, sen åkte vi tillbaka med bussen till älsklingen, vi ska vara här en hel vecka, så MYSIGT!
Nej nu måste jag gå på toa, har liksom hållt mig säkert 10 min nu, så BYE!



Den gamla och söta bilden på FIIA & mig! <3

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0