Tvätt tvätt! hihi

Min snygga FIIA är så snygg!!! Och jag me hihi :) Hon ska pimpa mig idag, då blir man alltid fin om hon gör det, ni kan få se ett foto på oss sen :)
Nu fixar hon det sista med håret sen ska hon fixa klart mitt hår så det blir nöööjs..
Älsklingen kommer hem idag för han sov ju borta i Göteborg med sitt jobb inatt och då va FIIA snäll och stannade med mig hemma hos honom men hon ska vara kvar hela veckan, mys!! :D
Jusste vi har fixat klart balkongen nu också, najs var´t det, kan ju sitta där och njuta av det fina haha :P
Nej nu ska jag fortsätta lyssna på gammal musik, sean kingston och såna där coolingar haha..
Have a nice evening! ;)


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0