Sweet day!

Helloo babes ;) Idag har jag inte varit uppe länge somnade jättesent inatt, typ 3-4 tiden usch usch dåligt.. Men gick upp klockan 13 för att min söta irriterande snälla bror va så gullig och väckte mig på ett irriterande sätt, han plingade på dörren emmellanåt och tillslut så gick jag och öppnade dörren för jag trodde ju att det var min kompis Emil ju och sen så sa min bror: Bra nu kom du upp :D Haha så söt!
Han drog sen igen iallafall så nu är det bara jag hemma och har duschat helt själv med bruten fot, är lite smått stolt ;)
Nu sitter jag här och äter världens godaste mackor!!!! Rostade mackor med JORDGUBBSSYLT på :D och väntar på Emil & Malin :) Världens sötaste par blir ju nästan avis! :P
Sov hemma inatt men ska sova hos dom inatt med bästaste FIIA :D Puss på henne!
Nej nu ska jag fortsätta titta runt på internet så jag hinner, PUSS! <3



Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0