Still sick :/

Usch usch usch jag är fortfarande sjuk, men slipper febern iallafall för den har gått bort :D
Men har tyvärr halsont fortfarande, hoppas bara på att jag blir frisk nu till helgen, iaf tills på lördag/söndag!
Nej nu blev det jättekonstigt, helt plötsligt så försvann det onda Men hostar gör jag fortfarande och så har jag såklart min häxröst kvar haha så jäkla fult! :D
Jusste egentligen så tänkte jag vara elak mot er och inte orka skriva ett inlägg nu men jag kom och tänka på hur mycket min barndomsvän betyder för mig, alltså jag bara ÄLSKAR HANNA <3 :D :D You´re my best homofriend :D
Nej nu ska jag kirra lite gott fika till mig! :D
Så vi hörs senare! SEE YOU!!!

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0