Sofia FIIA Thelander du är mitt halva hjärta <3

Sofia du är världens bästa i mitt liv, du ställer verkligen upp till mer än 100% och jag kommer alltid göra samma tillbaka <3

En vän som dig är verkligen dyrbar och en sån ska man hålla kvar vid så länge man lyckas, så du får räkna med att jag ALDRIG i hela mitt liv skulle lämna dig från mitt hjärta.
Du är den som har mitt halva hjärta för du är den rätta som ska ha platsen där och det är jag väldigt glad över.

Varjde dag som går tänker jag på hur underbar, snäll, vacker, omtänksam & bäst du är, du får aldrig lämna mig för jag tänker aldrig lämna dig!

Du är den som jag brinner för. Du är den som gör mig lycklig hela tiden, när man ser dig blir jag alldeles varm i hjärtat och när man bara tänker på dig likaså.

Du är världens bästa slyna! :D <3


Här kommer några bilder på dig och mig, gamla som nya! <3



Bilden från 4-h <3



Bilden från sommaravslutningen förra året! :D Oslagbar <3



Bilden från när du fixade dig, bara för att du är så söt hjärtat!



En av alla bilderna från Lasses balkong :)



En annan bild från Lasses balkong :)



My eyes :)



Snyggaste 80-tals FIIA!! :D



Stunden då du tatuerade dig för första gången, duktiga FIIA! <3



Din fina tatuering, men inte färdig än! :P



Någon gammal bögbild på oss haha! xD



Din mysiga lägenhet när vi möblerade :)



Skolavslutningen, din lapp haha! :)



Britneypose! :D



Hunddagis minnen :P



Hahahaha kommer ihåg den så väl! xD



HAHAHHAHAHA VÅRAT OFFER!!! xD xD Omed :)



Partyboy i stan haha! xD



När vi kammade ur mina dreads *suck* Haha <3



Bilden på Eddie haha xD



Råttan ! xD



Alexandru, *SoFIA du har så vackra ögon* HAHAHA <3



Du & Jag på 4-h är mysiiiigt! <3 <3

MINA RAKASTAN SINUA FIIA <3 

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0