Skrubb skrubb! hihi

tja! idag har det varit mysigt med min underbara FIIA.
När vi vaknade imorse så låg vi kvar i sängen och bara prata en massa irriterande saker som va faktiskt skönt att prata ut om, jag älskar att FIIA finns i mitt liv hon lyser upp det! :)
Sen gick vi upp och åt frukost tillsammans på balkongen som var väldigt mysigt! :D
Efter ett tag fick vi för oss att skrubba älsklingens balkong som va så jäkla äcklig men nu är den vit och fin igen :)
Sen kom baby hem med två solstolar och lite mat och sånt, sen blev det middag och mys på balkongen, älskar att sitta på balkongen med bra sällskap under kvällssolen med mysig filt och dricka cider! :)
Neej nu ska jag runka vidare men vi hörs!
KRAM


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0