Mysdag idag :)

Nu sitter man här i soffan och tar det lugnt medans bror min ligger bredvid och spelar tv-spel haha, ovanligt? nej :P
Mamma bakar BULLAR :D :D Pappa sitter vid datan, och älsklingen min ska komma tillbaka ikväll för att han skulle mecka i garaget.
Mamma och jag ska åka till ikea idag, hon har råkat tagit sönder för många glas haha inte bra mamma, så det blir till att köpa nya :)
Förhoppningsvis kanske jag får övningsköra idag också! Har inte gjort det på en hel vecka nu tror jag.
Igår var´t det ganska lugnt och skönt! :) Det var jag och hanna och älsklingen hemma hos mig, vi gjorde asgod middag tillsammans, spelade tv-spel haha kul ju :) Sen så gick vi ut till majbrasan och fyrverkerierna, det var mysigt tyckte jag.
Sen gick Hanna hem till sig och lasse och jag gick hem till oss, och där i soffan låg då självaste mor och far och tittade på talang på tv, så vi slog oss ner och tittade med dom.
Jusste brorsan var i stan med sin kompis istället :)
Sen efter tv-myset så gick vi och lade oss, det var väldigt skööönt eftersom jag va så jäkla trött!
Vad gjorde ni igår? :)
Nej nu ska jag pyssla med något annat tills mamma är färdig!
P.s. ska lägga in lite bilder från igår sen så ni får se!
Pussss!



Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0