Jag är superduper lycklig!!!

Idag är jag riktigt glad för idag ska FIIA och jag hem till älsklingen och vi ska vara varje dag alltså fiia och jag, för bejbi kommer jobba om dagarna!! :D Det kommer blir picknick, fina kort, massa mys & prat och DEFINITIVT massa roliga skämt & skratt :D Såna där speciella skämt som bara finns i hennes och min värld haha yees i like it ;)
Nej nu ska jag forstätta med mitt och packa klart och sånt för snart så kommer mammsen hem och ska hjälpa mig med att packa ner det sista för det är lite svårt att ta med sig precis allt i händerna när man har kryckor som man stödjer sig på.
Jusste träffade Emil idag :) En god vän till mig och Fanny, vi hade inte träffat honom på superduper länge så det var kul och se hur han bodde nu.
Nej nu ska jag inte skriva något mer för nu kommer jag inte ens på något hihi, men ha en underbar kväll för jag kommer verkligen att ha det :) Puss!



En gammal bild på mig när jag hade brunt hår, så vad tycker ni? Brunt eller svart? :)


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0