Work tonight!

Goddag på er såhär på dagskvisten! Haha :) Vad hittar ni på denna dag? Själv tycker jag att den här dagen har varit för trög och långsam, gick i skolan till elva för jag och min lärare kom på att jag skulle bara ha två timmar på onsdagar och det är ju heeelt okei också :)
Sen gick jag hem, jag tog inte bussen haha, sen har jag väl bara fixat lite i rummet och ätit och sånt så snart ska jag ta bussen till jobbet, börjar ju tre och slutar liksom 21.00 usch usch det är sent men what to do :P
Imorgon är jag ledig så då ska jag ta bussen till FIIA och hälsa på en stund och sen får väl älsklingen komma och hämta mig där och då ska jag pussa så mycket på honom så han lider :)
Nej nu ska väl jag ta och börja bege mig mot bussen snart men först måste jag fixa lite mera saker så vi hörs imorrn eller nåt!
Vad ska ni göra denna kväll? :) Ciao <3


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0