What a wonderful winterday today! :)

Godnatt mina läsare! Ska bara skriva ett litet snabbt inlägg så ni vet att jag lever har varit dålig på att skriva varje dag nu på sistonde men det händer så mycket bara, jag va i skolan idag iaf och jag, nathalie, sabina & Joakim åkte till Ikea och åt korv! haha gott varé också såklart :P
Sen har jag jobbat hos min kära och bästa moster så nu kan jag iaf handmassage som jag ska testa på älskling sen! :)
Imorgon ska jag till ungdomsmottagningen och göra en udnersökning för det känns bra att göra det varje år eller nåt sånt nu när det är gratis också så ska man ju passa på :)
Sen är jag ledig resten av dan tills på torsdag för då ska jag på produktutbildning med moster min! Och då kommer jag att vara hemma runt 23.00-00.00, usch vad sent men det bästa är ju att då är jag ändå ledig på fredagen och på måndag också så nu får man långledigt!
Nej nu måste jag gå och sova har sån ångest för att jag är uppe för länge, men sov gott på er!
Kiss you godnight my friend! <3



Det är jag på bilden men tycker om den ändå! Gammal sån dära photoshopbild :P


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0