Today is a good day! :)

Hallå alla fina människor! Ätnligen har jag fått min nya data, det blev en rosa/vit också, så jäkla fint :D
Igår var jag, mamma, bror, brors tjej och min älskling hos farmor och farfar och hade en TV-mysarkväll tillsammans och innan det bjöd dom på massor ac våfflor haha usch vad gott, jag ville vara den som åt mest våfflor men nej självklart ska pojken äta lika många, så att säga 7 stycken haha förstår inte hur jag orkade eller egentligen orkade jag väl inte men det blev så haha.
Idag så gick vi upp runt halv tio tror jag och sen gick vi upp och åt frukost och sen så kom mamma och pappa hem från media market, dom har ju öppnat det vid boländerna nu så det är typ asmånga folk där!! Alltså jag förstår inte varför just ALLA människor åker dit samtidigt när dom vet att det är massor av folk där haha :P
Men men nu sitter jag här vid min käraste data hihi, så skönt att kunna ta med sig den överallt också, liten är den, typ 10 nånting, men man ser bra iallafall, that´s the point! ;)
Nej nu ska jag fortsätta göra mig iordning men ha en underbar dag för det ska jag ha! :)
Krams krams <3

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0