The bus i going round, round and round .

Tjohej på dig! Haha dåligt uttryck men kom inte på något annat som jag ville skriva, nej nu sitter jag här i vardagsrummet hemma hos bebi och har precis ätit klart min frukost som bestod av potatissallad och sån där skinka som man brukar ha till, kommer inte på vad det heter just nu :)
Igår kväll så tittade jag och älskling på bette midler-filmen "The rose" och myste såklart till det men johnny kom över en snabbis för dom skulle fixa något.
Idag ska jag till FIIA och hälsa på lite och då ska vi köpa morötter har jag bestämt hihi, och sen ska vi mysa såklart :)
Nej nu ska jag fortsätta hitta på nåt skööj!! :D
Ha en bra dag för det ska liksom jag ha och plus att det är skitfint väder ute! :D
Pussen <3

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0