Superduperväder today! :D

Hellu people! :) jag hade ställt klockan på nio imorse för jag vill inte vakna så sent jag tycker faktiskt om att gå upp tidigt, så jag och bebi låg och drog oss lite och myste men sen gick vi upp och duschade sen gjorde sötnosen frukost till oss, så söt! :)
Nu sitter jag här och lyssnar på Aqua, så mysigt att lyssna på gamla låtar som man älskade när man var liten haha.
Självklart sitter jag och tittar runt på internet också, min brors tjej har söt blogg, läste den första gången idag! :)
Senare idag blir det av till älsklings föräldrar, hans mamma fyllde år förra helgen, hon e så söt hihi! :)
Vad ska ni göra idag?
Aqua - Dr.Jones - http://www.youtube.com/watch?v=buXJlBd3Mf8



Världens finaste mamma på bilden & mig själv <3


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0