Rosenkvällar :)

Nu sitter jag här och funderar på att ha rosenkvällar ibland & det jag menar med det ska jag förklara.
Antingen hemma hos mig så kan man få komma högst tio stycken och prova på olika rosen produkter och sen får vi se ifall du vill köpa, jusste jag kommer visa och förklara hur man lägger på produkterna på rätt sätt så får ni pröva efteråt och både känna och se resultatet, själv älskar jag dom produkterna som jag har testat dom är jättebra :)
Kolla gärna in på hemsidan om produkterna och kanske du vill testa massage eller något annat skönt hos Carola?
P.s Du borde verkligen prova ansiktsbehandling, det är underbart, det är nog det skönaste jag vet! :)
Gå in på hemsidan för att veta mera: www.chokladspa.net


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0