PÅSKÄGG! :D

Godkväll fina flickor & pojkar, förlåt för att jag inte skriver så ofta men jag har inte haft tid nu på sistonde men hoppas ni förlåter mig ändå :)
Vad hittar ni på denna kväll?
Själv så har jag varit i skolan och slutade elva så efter det tog jag bussen hem och åt lunch och började mitt påskpyssel så jag har haft kul, kan ta kort på några av dom sen :)
Vid fyra skjussade min bror mig till jobbet och vid fem tiden kom mormor som skulle ha ansiktsbehandling och hon är så söt som tog med sig sina mackor andra gången, så vi satt där och fikade lite :) Sen ringde jag Josefine och hon kom så gärna förbi och ville ha behandling och hon blev jättenöjd efter det hihi :)
Nej nu ska jag gå och äta och umgås lite kvällsmys med mammsen och micke :)
Jusste imorgon kommer älsklingen och brorsans tjej caroline :D Så jäkla mysigt det kommer att bli <3
Puss & sov så sött! :)

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0