Overkill in your dream!

Hällu may fräänds, haha nae sköjja bara.. Idag har jag faktiskt varit i skolan och jag va så duktig och tog hem lite matte och ska plugga hemma vet inte varför men blev bara sugen på det :)
Sen efter skolan så va jag ju på ungdomsmottagningen såklart! Och söta lilla Fannisen följde med mig bara för att vara snäll och SÖT! SÖTA UNGE!! <3
Har faktsikt spenderat hela dagen med sötisen, vi åkte till ikea och därifrån köpte jag hem en vit fotoram med tre bilder som jag ska sätta i på babie & mig :) Och sen köpte jag en fin rosa vas och sen 5 stycken värmeljushållare i rosa som bara kostade 10 kronor, jättefint blev det iaf, men ska dit kanske på fredag igen för att kunna köpa lite mera saker som jag behöver, hittade också ett skitfint mörklila påslakan för 349 kronor <3
Nej nu måste jag fixa lite saker här hemma, bråttom bråttom!! = Jag är nyfiken :P
Men ha en bra natt & sov sött! Puss på er! <3



Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0