Oriental music & dance ;)

Hellu! :D Ska åka bussen till FIIA idag, kommer säkert gå dåligt för mig för jag kan verkligen inte dom här bussarna, eftersom jag ska åka från skokloster till bålsta och sen ska jag gå ända från bålsta till vivo, usch usch får se om man hittar också men jag tror det.
Just nu sitter jag väl och lyssnar på oriental belly dance music, fett mysigt! :D
Jag tror nog att jag är lite småsugen på att börja dansa orientalisk magdans faktiskt, ska provdansa först isåfall :P
Gick väl upp runt nio tiden idag, men innan väckte jag älsklingen och schasade upp honom haha så snäll man är :)
Nej nu ska jag fortsätta titta runt på internet och hämta den sista biten av kladdkakan sen ska jag fixa klart mig för enligt mamma ska bussen komma 12.20 nånting, så vi får väl hålla tummarna att den kommer då och att det blir rätt busshållplats och rätt buss haha :)
Vad gör ni idag babes?
Pussipuss
Om ni vill lyssna på låten så gå in på
: http://www.youtube.com/watch?v=pR2S8QV9euM

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0