Myskväll med dig! <3

Godkväll superfolket! :) Idag har jag varit på ikea med mammsen, broder min och hans tjej, mysigt mysigt :)
Mammsen bjöd oss på lunch där :) Kyckling, pommes & bearniesås tror jag att den stavas iallafall :P
Sen åkte vi hem och då hjälpte pappa och mamma mig att sätta upp hyllorna och tavlerna, kan ta en bild på mitt rum någon dag så ni får se hur mysigt det är :D
Sen har jag fixat lite med mitt rum och fixat mig själv och sen kom bebii :D :D Den sötaste och bästa med andra ord :)
Vi har tittat på film/tv, ätit och myst med varann medans familjen är borta hos farmor och farfar, så dom borde väl komma hem snart :)
Nej nu ska jag hitta på något annat, älskling ligger i soffan och tittar tv medans jag sitter här, så söt han är! <3
Men ha en bra kväll/natt, pussen!

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0