Kan det bli mysigare? Noo

Godkväll läsare! :) Nu har jag legat och sträckkollat på tv:en hemma hos älsklingen och bara haft mysigt med mig själv och mitt gosedjur hihi, bumbi fick jag av mammsen förut så det är därför det är extramysigt att mysa med den och då känner man sig inte lika ensam och den värmer :D <3
Mamma och jag tittar på samma kanal på tv så vi smsar med varandra lite då och då, så jäkla mysigt! min mamma är världens bästa och verkligen mysigaste mamman på hela jorden och massor av mera go'a saker :D
Nej nu ska jag tillbaka till tv:en men ville bara skriva lite snabbt så ni vet att jag har skitmysigt! hihi :)
Godnatt & pusspuss! <3





Let´s dance & solsidan denna kväll! :D <3

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0