Jag har välrdens bästa mamma! <3

Hej påre snygging! :) Jag sitter här framför datorn och försöker få upp godiset som heter "snygg piller", köpte den igår från Lagerhouse i gränby centrum och sen köpte jag en likadan som hette "ska vi pussas?" Men den får jag bara äta med älsklingen och pussa honom då :)
Har precis klämt i mig kladdiskakan och jag har sparat en liten bit kvar nu till älsklingen haha :)
MItt hår är också fixat och sminket och ja det är väl det som är klart men ska byta om till festis kläderna senare, ska ju hem till fiia´s mamma idag och fira fiia hon fyller nitton år :D Grattis till henne <3
Nej nu ska jag fortsätta prata med mammsen på msn och mysa lite, det är nog det mysigaste som finns, alltså att prata med henne på msn eller facebook, älskar min mamma hon är den bästa mamman som finns på denna jord och över allt annat <3
Hoppas ni får en bra dag! För det ska jag ha, pussen! :)



På bilden: Min chinchilla, mitt hjärta <3


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0