I wan´t chicken tonight!

Äntligen!! Jag är för en gångs skull klar med båda korten som jag gjorde på egen hand idag, en till FIIA och en till älsklingen :)
Har köpt två presenter till FIIA idag så det kommer blir kul att få ge henne den/dom och till lilla älsklingen så har jag köpt två grejer, fast det är till både han och mig men ja lite mysgrejer, men kan inte säga nu för man vet aldrig om någon läser detta och då är jag avslöjad! :)
Jag gick upp runt åtta tiden idag och sen åkte jag ner på stan med mamma för det var hon som köpte massa grejer som man behöver till att göra egna kort, det var mysigt faktiskt, sen fick jag låna pengar så att jag kunde få köpa presenterna, så snäll & söt så! Puss på mammsen <3 :)
Nej nu ska jag nog ta något att äta på och sen duscha men ni får ha en underbar kväll för det ska jag iaf ha :)
PuSsEn <3
Fina produkter på bilden va? :) Lika fina känns dom på huden jag lovar, kontakta mig & köp! Rena är dom oxå:D

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0