East ! :D

Helluuu :D , eller ja godkväll kanske man ska säga! Vad har ni gjort denna dag? :)
Själv så har jag varit i skolan till 12, efter det så mötte jag söta Fanny på stan och vi hittade en snygg tröja så vi köpte en likadan hihi, kan ju faktiskt vara kul att ha likadant ibland! :P Ett knallrosa linne iallafall that´s cool ;)
Sen så köpte vi hem "Frödinge kladdkaka" VÄRLDENS GODASTE!!! <3
Tog bussen hem till mig och fikade på den goda kladdkakan och sen gick vi vidare hem till fanny där jag fick tillbaka pengar hon lånade av mig, sen tog vi en varsin macka sen gick jag till bussen för att åka till jobbet, så det har väl jag gjort idag! Tack fanny & moster för en underbar dag/kväll! :) <3
Mamma var så söt idag! Älskar min mamma oerhört mycket :) Jag ringde henne typ runt fyra-fem tiden och frågade om hon ville ha en ansiktsbehandling av mig men hon hade inte tid för att hon skulle träna efter jobbet men sen lite senare smsade hon mig och det stod: hej! ville du ge ansiktsbehandling idag? :) Och då svarade jag ja, och då ringde hon upp och sa att hon kommer och att hon kan träna imorgon istället för att hon visste att det skulle vara ensamt för mig på jobbet idag och att det är bra för mig att ha en kund om dagen för att kunna bli bättre, så tydligen hade mamma berättat för pappa hur skitbra jag var så vill pappa också få en behandling, så han kommer till mitt jobb imorgon klockan 19 och sen åker vi hem tillsammans, gud så mysigt! :D
Jusste lilla söta Hanna hade smsat mig och frågade om jag ville med till årstahallen, och det är klart att jag ville eftersom bussen ändå stannade där haha, så jag passade på att köpa godis till min nya fina godisskål :D och påskgodis såklart!
Nej nu orkar jag inte skriva något mera, måste hinna dricka mitt té också :) Och mysa med mig själv hihi, har tänt massa ljus och gjort mysigt i mitt fina bästaste rum! :D
P.s saknar min lilla söta älskling! <3 Tänker på dig!
Sov gott käre folk! :)
Det nya téet som mamma köpte! gott varé :)



Mitt påskpynt hihi! :)



Köpte godis till min fina godisskål!

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0