A hot warm bath :)

Hellu hellu godingar! :) Snart ska jag hoppa in i badet, fy så mysigt & skönt! Har faktiskt inte badat på länge nu, usch tragiskt jue! :P Pojken min är borta hos någon människa och hjälper honom att fixa något ;)
Idag ska jag träffa min underbara familj! :D Miss them :/ För idag ska jag & älskling åka hem till mig och sova där, som vi gör varje söndag! :)
Nej nu ska jag fortsätta med mitt sysslogöra, ska ju tappa upp badvattnet och äta bullar, den bästa blandningen som finns är ju bada badkar+bullar+saft! IIIIIIH  hihi :)
Vad ska ni göra denna snöiga dag? :)
See yu läytaaa! :D



Lilla jag på bilden och osminkad hihi! (a) :)



Guuud så mysigt det ser ut på bilden! Varför kunde det inte varit jag istället :P

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0