A cosy day! :)

Hellu :) Igår sov älsklingen hos mig så han skulle upp och tidigt idag och jobba så jag låg kvar i sängen till typ elva, så skönt med sovmorgon :P
När jag gick upp så åt jag fyra mackisar hihi så jäkla gott ibland, och jusste jusste det va ju så gulligt av pappa :)
Jag gjorde middag åt mig, pappa & Lasse igår och det blev orientalisk wok, supergottis!!! Och det blev en matlåda över och pappa sa att han kunde spara den istället och köpa något på jobbet men sen på morgonen så undrade jag var´t maten hade sprungit i väg, men så kom jag på att pappa tog den iallafall, så söööt!!!!!!! :)
Iallafall så, idag har jag bara städat och gjort fint i lägenheten, sen så fick jag helt plötsligt för mig att göra middag igen, men det är ju superkul att göra annorlunda goda maträtter, jag fick ju en kokbok av mammsen "lättlagat på 20 minuter" heter den, asbra bok det :)
Så jag fixade håret och lite mascara och gick till årsta centrum och köpte ingredienserna vi inte hade hemma så jag fick mig en promenad också, mysigt mysigt :)
sen fick jag för än gångs skull lust att BAKA!! :O Haha men alltså jag kan verkligen göra asgod mat och baka havrebollar, bara jag har recept och är koncentrerad bara, så jag fick bjuda mamma och pappa på middagen och dom tyckte det var jättegott och ja me såklart hihi! maten bestod av kikärtsbiffar, pitabröd & sallad :)
Till efterrätt blev det mina goda havrebollar, mammas kladdiskaka & glass! Mmm.. yummi :)
Nej hörrni nu ska jag ta en dusch, på det blire´ brun-utan-sol!
Nighty! <3
Nej det är inte mina bilder! Men hade glömt bort att ta kort tyvärr! :P



Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0