Tuppen upp för denna dag! :D

Min älskling är så söt som ligger och halvsover bredvid mig i soffan, tussen då så SÖÖT!! :)
Dom andra i familjen är i köket och bögar sig :P
Själv så tittar jag på nyheterna på tv och har precis levt mig in i bilspel haha så kul ju :) Tror nog att jag ska pussa och busa lite med sötnosen nu, men ville bara kika in här och kan berätta lite snabbt vad jag har gjort idag.
Alla vi har varit ute i stan och tittat på festivalen och där vann bror, älskling & jag två små söta gosedjur & en slime-sak :S
Sen så har vi ätit på kina-restaurant & sen har vi kommit hem hit och alla är helt slut.
Jusste sen så köpte älsklingen en sån dära supergod-konstig-äcklig-god nougatchoklad som bara finns på festivaler och sånt! :D
Nej nu ska jag fixa klart mitt inför kvällen, puss på er!


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0