Myskväll med mig själv i mitt fina rum :)

Vad gör ni såhär på en regnig kvällskvist? Själv så sitter jag i mitt rum och myser med mig själv (A)
Har nyligen tittat på fotboll med pappa här inne, suuuuuuuuuuupermys! :D :D :D Älskar min pappa! Jusste sen så kom såklart mamma in också och självklart får hon också titta med oss så då blev det ännu mysigare :)

Tidigare idag så har jag och mamma och FIIA varit på stan och köpt hårfärg och varit på nordea sen så åkte FIIA hem till sig i Bålsta så nu måste jag vara utan henne ett tag :(
Men det behövs efter ett tag :P

Sen så har jag mest städat och sånt här hemma sen så har jag inte hunnit så mycket mer, jo min bror gjorde hamburgare så det åts at kärlek hihi :)
Nej nu ska jag fortsätta mysa lite och titta på TV :P
Pussen!
P.S. Jag och FIIA träffade Peter från gruppen Liondub.
Först så var vi i stadsparken och då spelade dom innanför i parksnäckan och vi satt utanför och lyssnade och sen så drog vi vidare till etage och då såg vi Peter komma dit efter ett tag.
Sen kom han fram till oss och började snacka med mig haha så glad jag blev, har alltid velat fått kontakt med honom, han är så snygg, hans hår ojojoj jättelånga dreads! Sen så tillbringade vi kvällen med honom och hans kompis och Anette :P








Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0