Midsommar! :D

Go´kväll käre vänner! förlåt för min urusla uptade här på bloggen men har helt inte haft orken eller tiden till det, försöker roa mig nu på sommarlovet, så man ska passa på att vara ute och inte sitta här :P

Men iaf, idag så har jag och min familj bjudit över mormor och morfar på mat och fika och massa skrat och prat! tummen upp för det (Y)
Sen efter det så åkte vi vidare till liljekonvaljholmen och tittade runt lite och sen så satte vi oss ner och fikade en stund, sen åkte vi vidare hem men bror min åkte till sin flickvän för att fira midsommar med dom också men han ska komma hem ikväll :)

Nej nu ska jag ringa bästevän och fråga vad hon gör! :D

Vad har ni gjort idag? :)



Bilden på mig och Fanny bara för att jag älskar trollungen <3


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0