IDAG KOMMER SLYNAN! :D :D :D

Superduperlupertuperhyper GLAD just nu!!!! Syster ringde precis och frågade om hon fick sova här till söndag, SJÄLVKLART FÅR HON DET SÅ IDAG KOMMER HON DEN SLYNAN!!!! :D :D Har ju saknat den jäveln!
Nu har jag spenderat hela förmiddagen åt att äta frukost och sitta här haha, men ikväll blir det tacos & mysande med syster! :P
Nej nu ska jag visa er lite mysiga bilder från tidigare i veckan när jag, Runar, Maj-Lis & Gudrun va i Fjällnora! :)



Usäkta den läskiga bilden, men om man tittar noga e jag lite söt iaf :)



Gunnar & Runar (vi två)



Haha, Runar har skrivit på bilden :P



Runar i badet! :)



Runar längst bort och Gudrun närmast



Solen stack fram lite då och då :P



Sist men inte minst, den störda bilden som INTE Runar har tagit :O

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0