Fin kväll med dig igår raring! :)

Morrn på er, eller god förmiddag kanske man ska säga :P
Igår var jag & FIIA på Etage och det var väldigt kul, det blev en dunderkväll! HB!!!!!!!!!!!!!!! :D
Nästa gång vi ska dit blir när jag inte har bruten fot och då JÄVLAAAAAAAAAR!!!!!
Då ska jag dansa bugg och bara sjunga sönder rösten och vara en jävla huligan!!!!!! :P
Nej nu ska jag inte prata så himla mycket om kvällen men kul var det, träffade på många folk också :)
Jusste HAHAHAHA jag dansade ju lite grann men inte så mycket eftersom foten inte är så bra än, men sen så kom två killar och joinade mig och FIIA haha töntar men iallafall.
När vi vr på väg till bussen sen så stod en av dom utanför och fattade ingenting för att jag hade kryckor helt plötsligt och då sa han värsta random saken HAHA... Inte för att jag vet vad du försöker komma med, med dom där kryckorna men lycka till :P
HAHAHA.. Liksom vad tror han? Tror han att jag är ute efter handikappsex eller vadå? :P
Nej nu kommer lite bilder från igår ;)







Ha en trevlig kväll! :)


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0