FIIA-mysdag igår & idag! :)

Vad gör ni nu såhär på kvällskvisten? Själv så ligger jag på min säng och samlar ihop krafterna till att städa upp i rummet, what to do liksom :P
FIIA ska åka hem till Sebbe snart så då får jag ligga kvar här ensam och ha tråkigt :/ Men men man kan inte ha kul hela tiden har jag insett, ganska tråkigt iaf!
Saknar min älskling jättemycket! Kommer inte átt få träffa honom på hela veckan tror jag :(
Men igår träffade jag FIIA på stan men först så rog pappa och jag en glass, det var mys, önskar bara att det skulle kunna hända oftare.

FIIA och jag shoppade lite småsaker tillsammans och sen gick vi på restaurang och sen fick vi för oss att ta en vin på krogen, så vi begav oss till Biztron och sen så gick vi till McDonalds och tog en hamburgare sen gick vi vidare till Bullit där vi tog en varsin öl, sen blev det kaos haha men vi kom hem till mig sen och sov så det löste sig :)

Idag har vi bara haft en "chilldag" och tog en mysig (JOBBIG) promenad till årsta centrum och köpte en varsin glass och en redbull att dela på, satte oss i parken och sen gick vi hem :)

Vad har ni gjort idag? :) Bye bye!






Underbar kväll med dig raring! <3


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0