Working today and later going to you baby :)

Godmorgon på er! Nu hinner jag sitta här typ fem minuter men ville bara titta in lite snabbt så ni vet vad som ska hända mig idag :)
Jag ska vara på hemtex klockan 10 såklart och sen luncha med mamí vid halv ett till halv två , fatta det är en hel timme som man får lunch, så sköönt !! :)
Sen slutar jag vid fyra såklart, ännu skönare haha! Men det är faktsikt helt okei att jobba där :)
Nej men sen efter det så ska jag direkt hem och packa eftersom då kommer hjärtat och hämtar mig och då ska vi åka hem till honom :D !! <3
Så nu ska jag börja göra det sista..
Kisses <3



I hope you catch the beautiful day in your hands, because that´s what i gonna do! <3

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0