Together with you lover.

Godmorgon fina människor :) Idag har jag bara haft mys med pojken, vi gick upp nu haha därför måste jag ju skriva så ni får veta vad jag har gjort igår.
Jag och pojken åkte till media market för han skulle lämna in sin sub för lampan va trasig på den och sen så åkte vi till några mera ställen och köpte chips, wienerbröd, läsk & lite alkohol till kvällen :P
Sen kom Anja över efter ett tag och joinade oss, och då blev det såklart en MASSA foton men det är najs att ha snygga, man vill ju inte ha fula liksom haha :D
Nej nu ska jga titta lite på bilderna för jag har nyss laddat över dom, men ni får ha det så underbart idag för jag ska en jätteeeee mysig dag med älsklis idag :D Pussar <3


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0