Someone told me I love you

Hej rumpnissar !! Idag har jag ätit två mackor och ska snart äta lite chips och choklad, den bästa chokladen någonsin: Marabou Frukt och Mandel :)
Sitter och pratar med fina Carlsson i telefonen nu, vi ska träffas på måndag :D
Senare idag ska jag åka till FIIA och umgås för älskade hjärtat ska hjälpa en kompis och då är jag med FIIA så länge.
Vet ni vet ni?!! Jag ska köpa löshår imorgon, FIIA ska följa med mig hihi :D
Nej nu ska jag spela the sims 3 ;) Hjärtat va så söt och fixade så jag kunde spela det men när han jobbar och det var så mysigt för vi började spela lite igår faktiskt, vi gjorde oss själva haha :P
Nej nu ska jag fortsätta mobba Carlsson för att hon städar för en gångs skull haha :D
Nu ska du få lyssna på en fin låt medans jag är borta så du tänker på fina mig hihi (A)
Pussis <3


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0