Miss you and i always do it even when we are together <3

Hellåj ! Nu kom bebi hem så jag fick hjärnsläpp om vad jag skulle skriva nu haha men älskar honom ändå.
Jag har faktiskt haft lite tråkigt idag men men vad ska man göra åt saken, men Johanna roade mig på msn hihi, edwin haha saknar dig gumman vi måste ses snart <3
Tänker på FIIA hela tiden, det är alltid lika roligt och mysigt att vara med henne, vi träffas så sällan så nu tänker jag ändra på den här skiten, vi ska träffas oftare helt enkelt !!
Kommer aldrig glömma denna fina helg med dig & ja egentligen alla fina stunder, men speciellet när vi gayade med fika haha. Aja nu ska jag busa mycket med sötungen hihi ;)



Have a nice afternoon! <3

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0