Going to a warm bath :)

Hello sunshines :D Okei nu har jag inte så mycket att skriva om vad jag har gjort idag eftersom att jag gick upp för bara två timmar sedan och jag har vara gjort allting långsamt idag, men jag har ätit frukost och det är det enda jag har gjort på två timmar haha.
Snart ska jag ta ett långt skönt bad och bara mysa, det ska bli najs :)
Idag åker jag hem och får träffa min underbara familj och Hanna :D
Nej nu ska jag titta runt lite mer på internet innan jag badar men hoppas ni får en underbar dag för det ska jag ha :)
PUSS ! <3



Kommentarer
Postat av: Hubbe

Fin bild där uppe :D. leta fram din I love beer tröja och kom hit för fan :D Puss

2010-01-05 @ 21:34:35
Postat av: Berra

Haha tackar tackar baby ;) Kan ju inte idag och ska till lasse på fredag men kanske hinner på torsdag kväll eller imorgon, får se men hör av mig iallafall, puss <3

2010-01-05 @ 22:52:48
URL: http://angelicalsson.blogg.se/

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0