Be without you is really hard!

Nu sitter man här och lyssnar på "Somwhere over the rainbow" och vet ni att den låten är en av mina favoritisar :)
Hjärtat fick sluta tidigare idag så då skjussade han hem mig tidigare så jag har städat upp lite i mitt rum och suttit här och pratat med FIIA i telefonen.
Alltså vilket oväder ute!  Nu borde snön ta och ge sig vill ju liksom ha sommar nu :P
Tänker mycket på sommaren nu och hur man ska resa och vart men vill bara att det ska hända nu nu nu nu!!! :)
Jusste att åka bussen igår gick faktiskt bra men det var faktiskt väldigt obekvämt men jag kom fram till slut som tur var haha :)
Sen hade jag och FIIA bara myyyys och lagade mat och pratade och tittade på en fjortisfilm haha :D
Sen kom älsklingen till oss och umgicks och fick mat som vi hade gjort, sen satt vi och pratade allihopa och hemtexade haha, vårat nya ord för när vi ska göra hemtex fint (indredning) är hemtex bara för att jag praktiserar där haha så söta vi är :)
Saknar mina älsklingar så grymt mycket, jag vet inte varför men hemma hos FIIA är det alltid mysigt och speciellt när det bara är hon och jag och det roligaste är att båda känner en känsla av att vi bor tillsammans bara för att vi gör sånt som man borde göra om man bor tillsammans med en vän hihi, it´s one of the best feelings i have <3
Nej nu ropar mamma om maten så nu borde jag gå och äta, ha en bra kväll, Puss!




Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0