And soon we´re going far far away..

Godmorgon solskenet! :) Nu har man duschat och klätt på sig och sminkat mig lite medans FIIA håller på med sin tvätt och tar på sig mycket kläder hihi så söt, men det är ju faktiskt kallt idag :)
Snart ska vi bege oss till huvudstaden och shoppaaaaa :D Fast inte för mycket annars tar pengarna slut :P
Hoppas att vi träffar mor & far där borta för dom skulle också dit idag och hälsa på min pappas bästa kompis Gunnar och hans tjej Tanya, jag hoppas dom får riktigt mysigt & roligt för det är inte ofta dom träffas! :)
Nej nu ska jag hjälpa min kära syster med nånting om hon behöver och sen ska hon få sminka mig extrafint idag :D
Heippa <3



Vad ska ni göra idag?! :D

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0