A want the next day now !

Nu sitter man här hemma och äter pan-pizza fett gott det va länge sedan jag åt det, så nu njuter jag lite extra :D
Min fina pappa väckte mig innan han gick till jobbet så jag tände lampan och va uppe fem minuter efter pigg som en lärka haha så jag passade på att ringa älsklingen som låg och sov hihi så söt vill bara äta upp honom :)
Jag ringde FIIA idag och ska umgås med henne hela dagen imorgon efter skolan, så ska ta bussen dit sen och jag hatar att åka lantbussar, skrämmer mig själv att jag kommer åka för långt och grejer.
Sen får jag se om baby vill att jag ska få sova hos honom, för det vill jag iallafall , är ju liksom ledig alla onsdagar nu :P
Nej nu ska jag äta upp min pizza och försöka få tag i nån som vill roa mig :)



Have a nice day! <3



Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0