A happy new year with you :)

Hello ladies and gentlemans, idag har jag varit med bebi hela dagen och bara myst men nu är han borta och ska titta på någon baslåda till sin bil tror jag, hoppas att den är bra :)
Hoppas ni har haft ett bra nyårsfirande i torsdags för det har jag haft, visst det kanske inte hände så mycket men det var väldigt mysigt iallafall :D
Det var jag, Fanny, bebisen & Ola som firade tillsammans, så det blev pizza och den var god, mums! :)
Sen efter pizzan så blev det en lång väntan tills klockan skulle bli tolv så då hände det inte så mycket, det blev mest mys bara, men mys är ändå inte fel hihi ;)
Sen när klockan blev halv tolv gick vi ut för att möta Emma en liten stund och sen stod vi högst upp på årstakullen och tittade på fyrverkerier och sen gick emma hem till sig för hon skulle fira med sin familj klockan tolv.
När klockan slog tolv så stod vi kvar och tittade och det var underbart fint och mysigt att få stå där med mina vackra vänner och pojkvän, det var det bästa på länge, för nyår ska man minnas om den är värd nånting bra och det var den :)
Tack så mycket för denna underbara kväll med er finaste ! Och till dig Fanny, glöm aldrig att jag älskar dig väldigt mycket, you & me forever togehter <3
Och till dig bebi, du är den finaste på jorden! Älskar dig massor <3
Och till dig Ola, jag gillar dig som vän, och du har världens bästa flickvän så håll dig fast vid henne <3
P.s sen gick älskling och jag hem till mig och tittade ut genom fönstret och såg fyrverkerier, så mysigt det va, men sen gick vi till sängs och sov :)
Vad gjorde ni på nyår tell me i wanna to know? ;)
PUSS !!



Kommentarer
Postat av: Mami

Hej gummsan! Fint inlägg och mycket fin bild. Sitter här och funderar på om du kommer hem i kväll? Mami

2010-01-03 @ 14:08:49
Postat av: Angelica

Hej hjärtat :) Tack, jag kommer hem imorgon. Puss älskar dig mamí <3

2010-01-03 @ 22:17:01
URL: http://angelicalsson.blogg.se/
Postat av: Hubbe

Hej min älsklings vän :D hihi

fint vare på nyår, den dagen kommer vi att minnas härligt med mycket mys :) älskar dej med (Forever tohether :D)saknar dig min Berra :/ :) <3 Syns :0)

2010-01-05 @ 21:30:40
Postat av: Berra

Aww va söt du e stumpan, vi kommer såklart att aldrig glömma denna underbara kväll tlsm, lov yu baby <3<3 :D

2010-01-05 @ 22:54:54
URL: http://angelicalsson.blogg.se/

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0