The day in Stockholm! :D

I lördags den 30/1-2010 åkte jag och FIIA till huvudstaden och det var skitmysigt! :D
Well, först fixade vi oss, sminkade, duschade och sånt och sen fick vi tag på hennes mormor som va så snäll och kunde skjussa oss till Bålsta stationen och därifrån tog vi tåget till Stockholm :)
Det tog väl runt 30-40 mnuter tror jag att åka tåget och sen va vi framme! :D
Vi gick till olika affärer som tillexempel RockZone och nån till affär som hade asfina kläder och där köpte jag en kofta som kostade 199 kronor och FIIA köpte en skitfin klänning, hon passade verkligen i den också och det var ju ett stort plus :D
Sen mötte vi min käre mor och pratade lite och sen gick vi vidare till TajMahal, alltså löshårsbutiken! :)
När vi äntligen kom fram dit så provade jag och FIIA olika hår och till slut så hittaed jag mitt underbara hår, haha det där låter skumt, men ni förstår :P
Håret gick på 730 kronor så det va inte så farligt dyrt om man tänker sig andra ställen liksom.
Vi gick och vi gick hela tiden haha, fy så jobbigt! Och såklart så är man så dum och tog klackskor!! Men får skylla mig själv faktiskt, nej men sen gick vi och åt på McDonald´s och det satt fint i magen :D
Sen köpte FIIA patroner till sin pojkvän för han hade så gärna velat haft det länge, sen åkte vi faktiakt hem för då var man ganska slut.
Det var iallafall en väldigt mysig dag med dig syster! Never forget it and speccially not you <3
Ni ska få se lite bilder från dagen! :)

Fixing time! :D


Then we sitting on the train..


Sitting and sitting..


This is my new hear och kofta! :)


But the most important was you darling <3


This day with you i´ll never forget! <3

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0