Shake it, just for me ;)

Godmorgon lördisdagen :) Igår kväll var´t det krogen med älskling, Josefine & Johan och såklart så träffade man på några stycken där men det var skojjsit :D
Det blev inte sådär väldans länge men det är skönt tycker jag iallafall, blev till att dansa och dricka lite sen åkte vi tillbaka hem till bebisen eftersom han va så söt och inte drack nånting :P
Jag har mått bra också det är det bästa haha inga olyckor eller nånting, men dricker inte så mycket så :P
Nej men annars idag så har vi bara busat och myst lite i sängen på morgonen och sen gick vi upp och åt frukost och för en stund sen så gick han över till sin kompis och skulle få nån skiva till datan eller nåt sånt och sen skulle han till garaget, jag tänkte följa med och skruva lite först men sen ångrade jag mig när jag kom på att vara i ett garage ett par timmar, nej haha.
Nej nu ska jag spela lite tror jag, antingen half life eller sims, får se vad som passar sig :P
Vad ska ni göra ikväll? :)
P.s jag kan inte ladda upp bilder på den här datan, den är hur seg som helst och sen funkar det inte.
Pussen

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0