Så mysigt man kan ha de! :)

Good afternoon! Här sitter jag och försöker hitta något roligt på datorn medans småpojkarna sitter och spelar mitt favvisspel haha bubbelspelet, man hör hur dom irriterar sig på spelet haha :)
Men jag har faktiskt också spelat mot johnny och han losade hårt haha, vann mot honom 20-3, men jag har velat haft den där fina hämnden på honom länge sen hann vann över mig på callofduty ett skjutarspel som man inte fattar något av :P
Nej nu ska jag nog göra lite te och äta choklad tror jag och sätta mig vid dom och mobba dom lite, dom behöver lite mer utpressning.. haha
Snart blir det väl till att sova också, gosch så skönt!
Vad ska ni göra ikväll? :)
Pussen.




Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0