Ohlalalala, I love you baby <3

Tjena, hur e läget?  Det är skitbra med mig iallafall, förutom att jag fortfarande har väldigt ont i magen och jag vet inte varför, men jag tror att det är magkramp som jag brukar ha nästan varje dag men vissa dagar är det värre än värst, men man har vant sig genom alla dessa år, men lidsamt är det :P
Vad ska ni göra idag då? Själv ska jag passa på att städa lite åt min kära pojke här hemma, sen så ska jag väl fortsätta sitta här och såklart så sitter jag ju och lyssnar på min kära favvislåtis, en gång för alla, alla för en :)
Gonna party tonight, with my friends and my cute boy ;)
Hoppas bara så mycket att bebisen vill följa med (A)
Annars blir det med kärleksparet Johan & Josefine, Miss you Jossan, du & jag gonna shakeee it !! <3
Pussen :D



Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0