Oh baby i love your way :)

Helluu!! :D Jag är jätteglad och jag vet inte varför, har jag aldrig gjort heller haha, men det är så skönt för alltid nån gång på varje dag så brukar jag bli skitglad and you know what? I love it !! :D
Usch jag vaknade typ fem tror jag och va jättepigg och hostade, men sen blev jag trött och tänkte egentligen väcka älsklingen men jag tänkte vänta tills han klocka ringde och tillslut så gjorde den det och då väckte jag honom så att han kom upp i tid och sånt :)
Sen har jag ätit tre mackor till frukost, ett under att jag fick i mig tre stycken men det va bra, sen blev det såklart te och saft till det, jammii :)
Sen blev till att diska och städa för att jag fick lust, alltså fatta att jag någonsin tyckte att det var roligt, okei att jag får lust ibland men att tycka det är kul tycker jag ju aldrig men tydligt det.
Sen efter sånt så sminkade jag mig och fixade håret, jag har ju löshår så jag lockade det för första gången och det blev riktigt fint, det passar mera in i mitt hår då :)
Nej nu ska jag fortsätta skriva med Bacon cowboy haha.
Pussen! :)





Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0