Busy imorgon liksom :)

Godkväll på er! Imorgon blir det kungsberget med skolan, måste gå upp halv sex för att hinna för det är samling i skolan 7.45 och bussen går 8.00 så måste vara där i tid :)
Jusste ni som inte vet vad kungsberget är, det är en skidbacke så jag ska åka skidor och titta på naturen & knäppa lite kort i backen sådär :)
Nej nu ska jag forsätta med annat, och dricka upp mitt söta nya té som jag köpte idag :D
Jusste jag gick förbi hemtex och lämnade tillbaka jobbar-kläderna och dom va så söta så dom hade slagit in ett paket till mig och där i låg två söta turkosfärgade handdukar :)
Nej ni får sova så sött inatt! Pussen



Det fina ljuset fick jag av mamí på alla hjärtans dag & en jättesöt litet gossedjur :D



För en gångs skull drack jag mitt té i min bästa mugg :) <3




Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0