Valborg imorgon!

Nu sitter man här i vardagsrummet såhär på kvällskvisten och tar det lugnt, hade GLÖMT!! :O att äta lunch ,alltså hur kan man glömma en sån sak?! :S men tydligen så kan man det, jag har ju faktiskt varit duktig och bara städat och tvättat idag så ja vad ska man säga det var nog därför jag glömde bort det för att efter det så va jag tvungen att skynda mig ner på stan för att möta fina Emelie :)
Vi checkade runt lite på stan och så, hon köpte underkläder och en parfym, fint & luktade gott gjorde det! :)
Sen gick vi också förbi tatueringsstudion 13 för att fråga lite men han som tatuerar va inte där idag när vi kom, han hade slutat för dagen, typiskt :/ Men vi ska gå dit nästa vecka.
Jusste jag va ju på stan med mamma innan allt detta, det va ju på morgonen innan hon skulle till jobbet, så för mig blev det en vit sjal & ett vitt skärp som man har i midjan ni vet, på tröjor typ.
Andra gången jag va på stan, med emelie dårå, då köpte jag ett par coola örhängen på lindex, dom har ju gjort om där, fint blev det! :) Har ni varit där?
Nej nu har jag iallfall fått i mig lite mat, soppa blev det, asgott! Mamma är bäst på att göra soppor! Nyttiga också, och sånt tycker jag om :D
Nu ska jag bara slänga en massa kläder och skit, men ska lägga in vinterkläderna i förrådet och bara ha vår/sommar
kläderna i garderoben, man är ju inte dum inte, mindre plats i garderoben liksom ;)
Imorgon är det valborg vad ska ni göra?! :D
Själv så ska jag gå upp mellan 7.30 - 7.00 för att det tar sin tid att göra sig iordning inför dagen/kvällen, sen när jag är klar så ska jag och bästa Hanna ta bussen ner på stan och invänta ANKRACET haha, så muppigt! men vill se vad det är ju och då ska man det också, så hon ville hänka på :)
Efter det börjar forsränningen som vanligt och då blire till att träffa FIIA nånstans på stan och sen så är väl Hanna och jag en stund på stan, för sen runt eftermiddag så kommer älsklingen på besök hihi! :D
Sen på kvällen kommer syster Emelie hem till mig, sen lite senare blir det ju majbrasan här i Årsta så då ska jag springa över till min kära kusin peter och dra med honom ut! Sen ska vi alla stå där och ha kul, jusste blir nog att man träffar paret Watz & Ardung haha, trevligt :)
Vad ska ni göra på valborg? :)
Blir bilder senare när jag har fixat kamera!



Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0