Today it´s a new day and i just love it! :D

Goodmorning sweethearts! :) Idag har jag vaknat med ont i magen tyvärr! :/ Den retas med mig hela tiden men hoppas det går över snart, ska snart ladda över bilderna från mobilen till datan ifall ni ville veta det haha, kom på att det nog inte var så intressant haha :P
Idag är det FREDAG !! :D Fattar ni?! :D Min pojkvän behöver inte jobba och vi ska umgås som bara den har jag bestämt!! :D
Nu sitter man här och dunkar musiiic och msn:ar ;)
Haha låten jag lyssnar på sjunger ju om mig, "sexy" hahaha skojja :P
Jag kan lägga upp den så ni får lyssna, jag lovar ni kommer att känna igen den, men den är skön att lyssna på ibland :)
Nej nu ska jag forstätta med ett och annat :P
Ska bland annat ta en promenad idag igen, min tredje dag i rad :)
Pojken kommer ändå inte hem för ens 4-5 tiden bara för att han skulle göra nånting efter jobbet, men jag klarar mig själv ändå :P
Ha det bäst idag! För det ska jag ha :) Pussiiis <3

Titta på tecknade figuren nere till vänster, hon visar hur man ska dansa :D


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0