Think beautiful darlings!

Vad gör ni denna underbara kvällskvist? :) Själv så sitter man här i vardagsrummet och tittar ut genom fönstret och ser SOLEN glida in, så himla mysigt tycker inte ni det? :D
Idag vaknade jag för en gångs skull runt sex, har varit dålig på att vakna i tid, men har iallafall inte kommit för sent and that´s a good thing!
Sen har jag varit i skolan, slutade 11 som jag alltid gör på onsdagar, så najs!
Efter det så åkte jag ner på stan och kollade runt lite på nagelgrejer, så jag hittade ett par fina lösnaglar för 125 kronor så dom blev det, fransk manikyr that´s awesome haha, har liksom aldrig testat sånt förut så ville göra det och snyggt var´t det, har redan limmat fast dom ;) Och gud så andra fina det fanns också, men det var med såndära design på naglarna hihi, men vill nog inte ha sånt vardagligt liksom.
Sen så köpte jag en trisslott och vann 10 kronor, så ska väl lösa in den idag och få en ny lott för pengarna, och då hoppas jag på att jag vinner dubbelt så mycket mer än dubbelt än dubbelt dubbelt mera pengar haha :)
Hoppas ni får en forsatt trevlig kväll för det ska jag ha.
P.s SAKNAR MIN ÄLSKLING, men han kommer på fredag hihi, mysa! <3
Lots of love/Angelica
Bild: Google.se

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0