Soppa, städ & promenad!

Morsning korsning! :D Idag tänkte jag jättekonstigt när jag vaknade, jag trodde jag sov ensam hemma men nej haha jag sov bredvid älsklingen, hemma hos honom och han skulle jobba idag det fattade inte jag förns typ när jag vaknade igen runt 10 tiden.
Jag har ätit två mackor men nu så lagar jag min egen soppa, asgott! Ni vet rotfrukter, linser, potatis & morötter, suveränt liksom! ;)
Jusste jusste igår kväll så hade vi myyys! :) Love my boy <3
Medans han duschade så fixade jag popcorn och mysigt i sovrummet utan att han visste om det, men sen så kom han glad ut från badrummet och sa att när han hade torkat sig så hörde han popcorn i mikron och innan det så hade han tänkt att "Så mysigt det skulle vara att ligga bredvid älsklingen och mysa, titta på film & äta nånting gott" Och precis det jag hade tänkt mig också hihi cute.
Jusste idag blire till att äta soppan som kommer bli jättegod! I know that ;) Sen så blir det en långprommis men innan blir det till att städa upp lite på golven och så.
Nej nu måste jag tänka på soppan som står ute på spisplattan men vi hörs bästa läsare! Kiss you :)


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0