Söndag, den sista helgdagen!

Hellu kompisar! vad gör ni idag? Okei det är söndag så jag kan förstå att dom flesta kanske slappar haha, men jag ska snart ut och gå, min kära pojkvän är ute i garaget och hjälper till, har iallafall packat ner mina saker eftersom vi ska hem till mig idag :)
Igår kväll tittade vi på en jättebra film men kommer inte ihåg vad den hette, mysigt var det iallafall!
Åh jusste jag kom på det nyss, tänk vad man hittade på saker lätt att göra när man var liten, man hade nästan aldrig tråkigt, jag saknar tiderna från årstaskolan (årskurs: 1-6). Visst jag hade det en aning jobbigt med kompisar och sånt, men jag hade då mina bra sidor också, som tillexempel tjejmiddagar och sånt dära mysigt.
Övningskörning blir det nog imorgon, hoppas på det iallafall! :D
Ska träffa Fanny bunny idag, SAKNAR MIN SÖTASTE SÖTNOS JU!!!!!! :D ! <3
Nej nu ska jag sluta sitta här och skriva allt jag tänker på för då kommer jag sitta här för länge haha, nu är det bara att slita sig från dumburken!
Hörs!


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0